خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۱

من و دنیا

با چشمم              دنیارا           می بینم  این جا را           آن جا را         می بینم         با پایم                 دنیا را           می گردم در اینچا              در آنجا           می گردم با دستم               دنیا را            می گیرم این ها را            آنها را            می گیرم با قلبم                دنیا را             می خواهم مادر را             بابا را              می خواهم محمود کیانی نوش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۵
نفیسه نوروزی

نظرات  (۱)

۱۶ مهر ۹۰ ، ۰۹:۳۲ فاطیما بهارمست
سلام دوست کوچولو وبلاگ قشنگی داری سال تحصیلی خوبی داشته باشی
ممنون که به وب من سر زدی
پاسخ:
سلام خاله فاطیما وای چقدر خوشحال شدم که وبلاگ من سر زدی خیلی دوست دارم خاله خاله تو بهترین مجری تلویزیون هستی باز هم منتظرت هستم