خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۷ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۳۷

اولین آشپزی نفیسه

امروز برای نهار نفیسه آشپزی کردالبته به قول خودش قبلاً تخم مرغ هم درست کرده بوده!گفتم خودش بیاد این پست رو بنویسه ولی دختر عمش مهسا اومد و مشغول بازی با مهسا و نی نی عمه، محمد مهدی شد و ما را بی خیال شد!وسط خوردن الویه ی نفیسه بودم که یادم اومد ای کاش یه عکس ازش می گرفتیم تا بزاریم وبلاگتباقی مانده ی الویه رو ریخت توی یه کاسه ی کوچک و چشم و دهن هم براش گذاشت که عمه اش و دختر عمه اومدند و من هم عکس گرفتم.این هم سند و عکس از اولین آشپزی نفیسه نوروزی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۷
نفیسه نوروزی

نظرات  (۲)

سلام من به شما خانم نفیسه نوروزی،
امیدوارم حال شما خوب باشد؛
*****راستش می خواهم بدون هیچ گونه مقدمه ای بروم سراغ حرف اصلی ؛
*******ما یک سری از نوجوان هایی هستیم که خیلی مشتاق به کار های هنری هستیم و صبر ما خیلی کم بود و نتوانستیم صبر کنیم تا مدرک مربوطه را دریافت نماییم؛
*********به همین جهت یک گروه تشکیل دادیم و شروع به ساخت فیلم کردیم.
***************ژانر برنامه طنز و اجتماعی است و مخاطب ان کودک و نوجوان است.
*******************به همین جهت از شما خواهش دارم که اگر می شود شما یک مطلبی با همین موضوع در وبلاگ خود پست کنید و این موضوع را اعلام کنید.
*********************شما میدانید که فیلم سازی چه درسر هایی دارد ، بعلاوه آن که ما یک ریسک کردیم چون نیاز به تماشاگر داریم.
باتشکر
www.s-limotorsh.blogfa.com
پاسخ:
سلام و ادب ان شاء الله بعد از امتحانات خرداد با گروه هنری همکاری خواهم کرد توفیق مزید
www.zohrehasemi.loxblog.com
zohrehasemi.photoblog.ir