خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۳ مهر ۹۰ ، ۱۷:۰۵

امید بچه ها

خدا خدای مهربان .... خدای خوب و آشناخدای چشمه و چمن .... خدای سبزه زارهاکسی که بال می دهد .... به این پرنده ها تویی کسی که باز می کند .... زبان جوجه را تویی تویی که به من داده ای .... زبان و پا و دست و سردو تا فرشته داده ای .... به نام مادر و پدرکسی که یادش از دلم .... نمی شود جدا توییخدای خوب و مهربان .... امیذ بچه ها توییحمید هنرجو
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۳
نفیسه نوروزی

نظرات  (۴)

تبریک میگم وبلاگ خیلی شاد ودوستانه ای دارید کلی شعر خوندم وکیفیدم
پاسخ:
سلام تشکر نظر لطفتان است ...
۲۵ مهر ۹۰ ، ۰۷:۴۴ مامانی الینا
دختر گلمون رو ببوس خانمی
پاسخ:
چشم ... اینم یه بوس!
اشاالله خدا نگهدارت باشه گلم
شعرقشنگی بود،متشکر
پاسخ:
تشکررررررررررررر
سلام خیلی خیلی شعر قشنگ و راحتیه . بچه خوب اونو می فهمه...
پاسخ:
تشکر .. دوباره سر بزنید