خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیش دبستانیروز اول کلاس اول دبستانروز اول کلاس دوم    روز اول کلاس سوم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۴
نفیسه نوروزی

نظرات  (۲)

۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۶ ایگاه تحلیلی خبری شاخص نیوز
با سلام
با عضویت در پایگاه تحلیلی خبری شاخص نیوز مطالب خود را برای دیگر بازدید کنندگان این سایت به اشتراک بگزارید
با تشکر
* پایگاه تحلیلی خبری شاخص نیوز*
www.shakhesnews.com
پاسخ:
سلام و ادب عضو هستیم
۱۹ مهر ۹۱ ، ۱۲:۴۵ آرش ایرانی
سلام
تبریک میگم بهتون
واقعا کار خیلی جالبیه
امیدوارم دخترتون تو تمام مراحل زندگیش موفق باشه
قلمتون ماندگار
پاسخ:
سلام و ادب ممنون