خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۰

جدول ضرب آسان

امروز اولین روز کلاس چهارمی نفیسه بود. برای اولین تمرین جدول ضرب را معلم خوبشون گفته بود بنویسند و حفظ کنند. بعد از تعطیلی تابستان و دوری از محفوظات درسی، براش مشکل بود حفظ کامل و ناراحتی می کرد. تو اینترنت گشتم برای آموزش جدول ضرب راه حل های خوب و گاهی هم با مزه بر خورد کردم. که چند تاش رو برای دانلود در همین پست وبلاگ نفیسه و یک فیلم بامزه و جالب و درخور تحسین از جدول ضرب هم در پست بعدی قرار می دهم. توصیه می کنم معلم ها هم از این تمرینات خوب استفاده کنند. 

در این روش دانش آموزان به جای 90 عملیات ضرب فقط با 36 عملیات ضرب، جدول ضرب را می آموزند. در این روش ضریب های تکراری حذف شده است چون جا به جا شدن اعداد در ضرب تاثیری در حاصل ضرب ندارد.

دانش آموز وقتی به جای یک جدول 90 عملیاتی با جدول 36 عملیاتی را می بیند میل و رغبتش به یادگیری بیشتر می شود. این جدول ضرب آسان بعد از دانلود کردن پرینت بگیرید و هر صفحه آن را جداگانه در کاور نایلنی قرار دهید و در جای مناسب از کلاس یا مدرسه نصب نمایید. با این کار دانش آموزان بدون تاکید معلم و تمرین او جدول ضرب را حفظ خواهند کرد. هر ستون را می توان در یک جلسه آموزش داد.

دانلود ستون های جدول ضرب آسان برای نصب در کلاس

  دریافت
عنوان: جدول ضرب آسان
حجم: 50.3 کیلوبایت
توضیحات: جدول ضرب آسان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود جدول های تمرین دانش آموزان

  دریافت
عنوان: جدول ضرب آسان جدول تمرین
حجم: 34.1 کیلوبایت
توضیحات: جدول ضرب آسان جدول تمرین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول ضرب با انگشتان دست

  دریافت
عنوان: جدول ضرب با دست
حجم: 52.8 کیلوبایت
توضیحات: جدول ضرب با دس
ت

این هم یک جدول معمولی برای چاپ

جدول ضرب

نظرات  (۷)

۱۳ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۰ محمد جواد فرهادی
دسته تون درد نکنه من جدول ضرب را یاد گرفتم
پاسخ:
سلام تشکر که یاد گرفتی
OK                                                                   
پاسخ:
tanks
مرسی غزیزم  من خیلی خوب یاد گرفتم
پاسخ:
سلام
ممنون که یاد گرفتی و نظر دادی 
عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنونم

سلام ممنونم  عالی بود یاد گرفتم

پاسخ:
سلام
ممنون که نظر دادید
از شما ممنونم ضرب با انگشتان دست خیلی عالی بود من به عنوان یک فرهنگی کمال تشکر را از شما دارم
پاسخ:
سلام و ادب
ممنون از لطف شما
OK