خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۵ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۴۴

با کارنامه اول دبستان

نفیسه با کارنامه اول دبستان و وبلاگش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۵
نفیسه نوروزی

نظرات  (۲)

مبارک باشه عزیزم!
پاسخ:
خیلی متشکر
۱۹ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۱۴ گالری عکاسی محمد حیدریان
سلام نفیسه خانوم:

منو یاد برهان پسرم انداختی با این عکس ها.افرین قدر موقعیت درسی و پدر و مادر خوبت رو بدون که اینقدر دارن برای تو و کارهای تو ارزش قایل مشن....قدرشون رو بدون...
وبلاگ تو رو برهان من هم دید و کلی برای تو و وبلاگت کیف کرد.....
تابستان خوبی داشته باشی

خدانگهدارت
پاسخ:
سلام خیلی ممنون