خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۶ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۴۰

فردا جشن تولد منه

سلام به همه ی شما که مهربانیدفردا قراره برای من جشن تولد بگیریمبازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخکمیگن کهنه نمی شه تولدت مبارکتو این روز طلایی تو اومدی به دنیاو جود پاکت اومد تو جمع خلوت ماتو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روزاز اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبایه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشنیکی به نیت تو یکی از طرف منالهی که هزارسال همین جشنو بگیریمبه خاطر و جودت به افتخار بودنتو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتیبا یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتیببین تو اسمونا پر از نور و پرندستو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندستا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندنهمین شعر و ترانه تو دنیای ما زندسواسه تولد تو باید دنیا رو اوردستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برداینا یه یادگاری توی خاطره هاتهولی به شوق امروز می شه کلی قسم خوردتولدت عزیزم پراز ستاره بارونپر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدونالهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمونفردا اگر عکسای خوبی گرفتیم اینجا میزارمبهاره دختر عمه ی من هم هست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۱۶
نفیسه نوروزی