خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۳

اولین روزه نفیسه

من امسال روزه کله گنجشگی گرفتم. خیلی روزه ی کله گجشگی آسان بود.من اول با پدرومادرم سحری خوردم وتا اذان ظهرصبرکردم.بعد افطارکردم ودوباره تا اذان مغرب می خواستم صبرکنم ولی هوا خیلی گرم بود و من طاقت نیاوردم و خوردم ولی می خواهم در روزهای بعد صبر کنم تا اذان مغرب تا تمرین روزه ی سال بعد باشد که نه ساله می شوم و به سن تکلیف می رسم و نماز و روزه برای من واجب می شود. واین بود روزه ی من.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۳
نفیسه نوروزی

نظرات  (۲)

سلام عمو. ان شاءالله که روزت قبول باشه و سلامت باشی
پاسخ:
سلام گفتم نفیسه پیام داری گفت کی کی کی ؟! گفتم عمویِ گفت کدام عمو؟ گفتم نمی دانم!!! :) خندید رفت :) حالا کدام عمو هستی عمو؟! عموی قم یا از عموهای قزوین!
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۰۱ امیر عباس پیام
بنام خدا
فراخوان: اگر می خواهید عضو یک گروه فیلمسازی باشید و دانسته هایمان را با هم تقسیم کنیم هر چه سریع تر فرم ثبت نام پایین سایت رو تکمیل کنید.


باتشکر