خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۰ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۵۵

آغاز سال تحصیلی جدید مبارک

راه مدرسه باز هم موی مرا       مادرم شانه زده             روی پیراهن من                   نقش پروانه زده                       مادرم داده به من                             کیف زیبای مرا                                   هست امروز قشنگ                                        همه چیز و همه جا                                       پدرم باز مرا                                     می سپارد به خدا                             می کشد بر سر من                         دست پر مهرش را                     روی لب های همه                خنده مهمان شده است             موقع رفتن من          به دبستان شده است افسانه شعبان نژاد                                                                          عکس در سایز بزرگ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۰
نفیسه نوروزی

نظرات  (۱)

۲۰ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۰۵ ریحانه لپ لپ
سلام نفیسه خوبی؟:)
تقریبا چون از من بزرگتری میشه خاله ی من دیگه
پس بهت میگم خاله نفیسه
خاله چه وبلاگ قشنگی داری
خاله کلاس چندمی؟:)
خیلی خوشحالم که همچین خاله ای دارم :)
موفق باشی
پاسخ:
سلام ممنون و متشکر :):))) امسال می رم دوم دبستان ان شاء الله تو هم موفق باشید