خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۵ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۳۴

روزت مبارک

من با تو خوش حالم                  من با تو شادم خوش حال و شاداب                    چون با سوادم از خوبی تو               من می توانم هر قصه ای را                  حالا بخوانم سر سبز و خرم                   مثل بهار روزت مبارک                  آموزگارم سروده: بابک نیک طلب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۵
نفیسه نوروزی

نظرات  (۱)

سلام............

زیبا و زیباست..........

این که مادری مهربان برای دختر دلبندش

وقت گذاشته و وبلاگی چنین شاداب

ترتیب دهد

خستگی را از تن رهگذران بردین.......

خدای مهر .......

کلبه ی این مادر و دختر گلش را

پیوسته شاداب و شاداب و سلامت بدار

آمین
پاسخ:
سلام تشکر ولی این وبلاگ را بابام درست کرده شما هم همیشه شاداب و سلامت باشید