خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۴ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۲۹

کارنامه تحصیلی دبستان بشارت

به نام خدافرزندمحال که با درایت کامل راهت را شناختی، آن راه که تو را به مقصود و حکمت های خدایی نزدیکتر می کند و با قدم های استوارت در این راه با موفقیت قدم گذاشتی و آن را به سر منزل مقصود رساندی و با این موفقیت ترسیم گر آینده ای روشن گشتی.اینک در پایان این سال تحصیلی موفقیت ارزنده تو را تبریک گفته و آرزومندیم قله های رفیع عزت و سرافرازی را طی کنی.مسئول دبستان بشارتملیخاننفیسه و کارنامه تحصیلی و وبلاگشد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۴
نفیسه نوروزی