خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

خاطرات دخترک من

دفتر خاطرات و مخاطرات نفیسه نوروزی

درباره بلاگ
خاطرات دخترک من

نفیسه نوروزی هستم و هفت سالمه، این بلاگ را پدرم در بیست و دوم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه برایم ساخت تا من خاطرات و دیگر حرف هایم را در اینجا بنویسم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۲ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۲۱

روز خوب پیروزی

مثل غنچه بود آن روز               غنچه ای که روئیده در هوای بهمن ماه                    بر درخت خشکیده مثل آب بود آن روز                 آب چشمه ای شیرین چشمه ای که می بیند               مرد تشنه ای غمگین گرچه در زمستان بود              چون بهار بود آن روز سرزمین ما ایران                   لاله زار بود آن روز روز خنده ی ما بود                 روز گریه ی دشمن روز خوب پیروزی                 بیست و دوم بهمن مصطفی رحماندوست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۲
نفیسه نوروزی